^_^

Thursday, August 11, 2011

.: sPontanEous Thursday #5 : diRaGuT :.


assalamualaikum sume!!!
nak story sket..diragut...


lepas sahur & subuh..macam biase la kan..
TIDO...
ingatkan mimpi..dengar orang jerit2 mintak TOLONG...
tibe2 tersedar..realiti berlaku...
berdebar jap..da la bangun terkejut..

so..saye yang sangattttla prihatin ni g jenguk kat bawah tu..
jenguk dr atas jela..tingkat 13..maunye nak trun g tgk..huhu
sian kat that lady..da la nak g keje kot..(awal die kuar g keje..)
tapi rsenye beg die peragut xdapat kot..
tapi sure fobia nak lalu situ dah...
dah la xlame lagi pon saye akan melalui jalan tu jgk..
hope xde pape..
so...xpasal2 ari ni saye g keje bwk ic ngan duit ckup2 je..
tu pon letak dalam poket baju kurung yang ade ni..
da la baju lain xde poket..cane ni??hehe
ape2 pon..sentiase berhati2 dan bersedia k..

ppsstttt: moga "mereka2" ni insaf sebelom terlambat..aminnn


3 BuDaK pUrpLE:

Mommy Fara said...

Kat tmpt keje sy mmg kawasan panas ragut. Kat rumah sy lak kawasan panas samun menyamun. Sy tak pnh g keje bwk handbag. Yg sy bawak cume bag non woven tu je ha...heheheh. Mcm nak g pasar je.

.: iEyLa :. said...

MOmmy Fara: ermm..pasni nk wat cam awk jgkla..hihi

deqlis said...

hati2x ieyLa...penyangak2x nie bukan tau bulan pose ke tak pose....syaitan dok tarbiah depa nie..sebb nie jadi lagu nie...


p/s: ieyla confirm tak join kad raya exchange?? akak ingat amik sampai 10 org jer kot...klu confirm akak nk masukkan nama:-)

.