^_^

Tuesday, August 9, 2011

.: mOoD: LemaHnyE aKu :.





lemahnye aku...
renung2 kan dan selamat mengamalkan ye kawan2.. ;)


17 BuDaK pUrpLE:

Mommy Fara said...

Hargai kawan. Tapi igt jugak. Kawan bukan teman kita hingga ke akhir hayat ye? =D

.: iEyLa :. said...

Mommy Fara: betul..tp kawan yg baik adalah kawan yg sanggup terima baik buruk kite..kan2??

krole said...

bg krole kawan baik ni dah kra mcm adik beradik da tarafnya...mngkn satu hari nnt merekala diantara yang mengurus jenazah kita...

hargaila kawan~

.: iEyLa :. said...

Krole: betul.. ;)

LADYHEART said...

dlm seribu kawan,pasti ade yg terbaik dlm kelompok 2..bile kite dpt yg terbaik 2,hendak la kite menjaga persahabatan ini..insyallah,psti kekal..

.: iEyLa :. said...

LadyHeart: yup..nak cari yang terbaik tu la yang susah nye.. ;)

deqlis said...

kawan yang baik adalah kawan yang sentiasa mendoakan kesejahteraan kawannya walaupun kawannya mula membenci...(ceh falsampah fullak)

kawan ngan akak jgn sombong2x tau..hehe:)

.: iEyLa :. said...

K.Ellis: I.Allah..doa xpenah putus tuk org yg penah jd kawan ieyla.. :(

pssttt: klu sombong akk ckp la..hihi

WAHIDA ALIAS said...

lets thanks to our sahabat...=)

.: iEyLa :. said...

Wahida: always appreciate our friends.. :*

Hanis Azla said...

pentingnya sahabat itu untuk kita kan.. mmg kena hargai sebaiknya..

.: iEyLa :. said...

K.Hanis: kan2..kdg2 kawan ni da mcm family dh..huhu

Edy Zaidi said...

insaf jap...hehe

.: iEyLa :. said...

Edy: ;)

zianazone @ appleijo said...

saya tak lemah..sy kuat macam kanak2 milo hehehe

.: iEyLa :. said...

ziana: oppss...saye mkn coco crunch je sahur..hikhik

mamaRIFQY said...

kawan mmg patut sangat dihargai..macamane lak..kalau kwn makan kwn??

.