^_^

Monday, August 8, 2011

.: Misi tuK haRi Ni :.


assalamualaikum sume!!!!
jumpe lagi tuk minggu baru ni...semangat mesti baru kan..
yang lepas tu jgn kite lupekan..tp jd kan kenangan...hehe

okla..ari ni macam xde keje sangat je...
so...mengisi mase2 terluang dengan ape yang ade kat dpn mate jela...
tibe2 rase minggu ni macam nk balik buka kat umah je..
ayah pon da calling2 sebuk suh balik...so wait for me k..hehe
as long as ade orang yg nak bwk saye blk xyah naik bas..saye ON je..hehe

eyh..lain plak cite dah ni...
nak cite MISI HARI NI...
misi ni lame dah..cume xjumpe2..
so ari ni nak jugak..
korang tahu misi ape???




MISI MENCARI  ROJAK...


meleleyh tul..huhu


huhu..pagi2 dah cite menu nak berbuka..
awal sangat ke cite pasal misi nih ek??
alaaa...ni dah lame nye misi tak tercapai lg nih..hehe
xkesahla..mne tahu de sape2 nak belanje..haha...
mimpi jela kan....
ermm..korang tahu rojak area mne yang best kt KL nih??
t roger la ek...teringin la plak...hehe
nak cari gak ari ni...xkire r smpai mne pon..huhu

okla...selamat berpuase.. ;)


18 BuDaK pUrpLE:

missSenget said...

amboi..

baru 2jam pose..nk plan utk buka..

advanced sungguh mkcik ni..

hohoho

Edy Zaidi said...

pagi2 dah fikir nak buka apa tu...dasyat2

.: iEyLa :. said...

nget: haha..misi tertangguh kot..tu yg awal publish tu..hihi..
ko nak ckp jela..hehe

.: iEyLa :. said...

Edy: mak saye cakap...hidup ni mesti ade perancangan...hakhak...

whitecappuccino said...

alahai..teringin la jugak nak makan rojak huhuhu..

LADYHEART said...

adeh..pepagi da tgk rojak..ni yg wat iman lemah ni..ish2..dugaan..hehe

.: iEyLa :. said...

whitecappucino: jom2..nk makan katne nih??hehe

.: iEyLa :. said...

LadyHeart: haha..sabar2...ptg ni g cari smpai dpt ek..haha

ArulchelseA said...

pg2 dah pk dah..kih kih..sama la..waahh nak rojak ek..ermmsedap tu..nk rojak sedap dtg la kat kuala pilah negeri smbilan..bestt..hehehe

.: iEyLa :. said...

Arul: ermm...perancangan awal kne ade..hakhak..
weekend ni blk n9..blnje ek..haha

Ayuraza said...

pehhhh..bukan kata rojak j edalam kepala nih...putu mayam.putu piring..air tebu..gearbox..semua ader....hehehe

deqlis said...

wah!! selamat mencari..akak baru semalam p bazaar ramadhan...nk tgk apa akak rembat?? tunggu n3 kuar jap g hehe..:)

.: iEyLa :. said...

Ayuraza: wahhh..lagi melampau ni sis..satu jela ckup..hihi
nk cri jgk rini rojak tuh..hihi

.: iEyLa :. said...

K.Ellis: huhu..nak g cri kat mne la ni...da 2mggu cri kt bazaar xde.. :(

psstt:xmo tgk en3 akk..hehe (jeles2)

Mommy Fara said...

Wow! Sedapnya. Ada 1 gerai/lori rojak kat SS2. Kuah dia sgtlah sedap! Nama lori tu Hassab Rojak. Opposite dgn A & W...

=D

.: iEyLa :. said...

Mommy Fara: kat SS2??uhuk2..bile nk g nih??hihi
thanx sis...nanti g jgk cri lori tuh.. ;)

Zura said...

akak misi mncari satay...hehe... :)

.: iEyLa :. said...

k.Zura: hihi..same2 menunaikan misi tertangguh..hihi

.