^_^

Monday, May 30, 2011

.: nak cakap sket boley?? :.


assalamualaikum sume!!!!
rindu korang!!!!



okla..saye nak tulis sket jela ari ni...
nak cakap straight xleyh...
sebab saye tahu perlunye jage hati org...
nak lepas je pon xleyh..sebab sapela saye ni kan...
then..nak tulis banyak2 pon xleyh...
sebab orang xpaham ape yang saye nak tulis dan orang malas nk paham agaknye.... :)

ok..that's all...
malas nak pikir..
pe die rase elok die buat la...
bye...see ya!!!


10 BuDaK pUrpLE:

Cik Diana said...

sy pOwn dtg bace cket jer larh.. huhu

.: iEyLa :. said...

diana: dear..i pon suke u sket la..hihi

Bulan said...

mne buah anggur nie yunk.lame menyepi.xkn x berbuah2 lg =p

eMMe said...

ada masalah ke ieyla?
say sorry, if akak kecik kan hati ieyla...miss ya!

.: iEyLa :. said...

iefa: anggur da abis...tggu yg lain la ek..hihi

.: iEyLa :. said...

k.emmi: oppss..ade ke akk sakitn ati ieyla..hehe...miss u!!!

najihah sahami said...

hahaha...semua rindu anda..:)

.: iEyLa :. said...

mish: yeke???mne u thu yunk??hihi

deqlis said...

ckp laa dik noonnn...

jgn sedey2x klu tak dpt keje lagi taw.. insyaAllah akan dpt laa nanti..

klu boring keje part time kat mana2x dulu amik pengalaman...

akak dulu pun keje kat kedai cenderahati dan buat keychain, necklace handmade tau... dapat gak ilmu free..:-)

nanti dah keje tak larat pulak jaidknya...

jadi hidup kena ENJOYYY hahaha!!

p/s: nanti bila2 leh laa kita wat geder p genting ramai2x ngan geng2 blogger...:)

.: iEyLa :. said...

k.ellis: huhu...tgh cri keje la ni..hehe...t la ieyla cakap..hihi

.