^_^

Saturday, March 5, 2011

.: aDe kE paRenTs YanG taK dOakaN aNaK2 diOranG bErjayE?? :.


panjangnye la tajuk en3 ni...
xpela..tibe2 terpikir jugak..ade ke ek???

today: SUNDAY
time: whole day la..hehe
ACTIVITY: macam2 ade...

as usual la kan..
hari ahad..hari mengemas sedunia..
ari ni bangun awal!!!!
830am da bangun..biar btul..
bangun2 nangis plak tu..hehe..
apsal???

SEBAB:
ayah ngan mak call dari MEKAH..kejutkan bangun..hukhuk...
rindunye...mak ngan ayah call..
dengar suare sayu mak bile cakap berdepan dengan kaabah...
(xsabar nak keje sebab nak tunaikan 1 niat aku dr dlu tuk mak ngan ayah..)
xsedar air mata mengalir bile mak ngan ayah cakap yang diorang always doakan ieyla berjaye dalam ape je ieyla buat..
thanx mak..thanx ayah...

 (LOVE THEM!!!)

kadang2 xsedar yang ieyla de susahkan ati mak ngan ayah kan???
ieyla doakan mak ngan syah sehat slalu...
tenang mengerjakan ibadah...
ieyla sayang mak ngan ayah!!!

mood: i want to be like what my mum and dad's want..

6 BuDaK pUrpLE:

najihah sahami said...

ieyla!!!!muka ieyla ikut mak eh....samaaaa!!!

dun wori yea sayam.hidup ieyla mesti berjaya sebab ade restu dr parents.....jgn sia2kan eh sayam!

.: iEyLa :. said...

mish: yeke yunk??
hehe..thanx yunk..

nazirulhazwan~ said...

mak ayah tak pernah lupe anak, anak yang lupe mak ayah:P

eMMe said...

Takde ibu bapa doakan yg tak baik utk anak mereka....kalo ada pun, Allah janjikan neraka buat mereka.....kerana abaikan anugerah Allah swt....anak2 jangan durhaka dgn org tua, berdosa tau! takotkan balasan Allah di akhirat..

.: iEyLa :. said...

hazwan: betul..

.: iEyLa :. said...

k.emmi: i'll remember that..

.