^_^

Tuesday, February 15, 2011

.: sEbaB2 aPsaL knE rEmOvE daRi frEnS' LisT FB :.


ermm..bile otak saye mule mengurangkan daya ingatan atas sebab2 stress...
terpakse la saye stop study kejap... (jangan slalu bagi alasan..)
xpela..dah ni je care yang leh rilex jap..

ok..malam ni just nak share my opinion merangkap experience saye dalam remove me-remove orang dari my frens' list kat dalam fb...
korang setuju x dengan aku??
ermm..bace2..



ok..ni die...
sebab2 nye...

1. kalau update status tu xleh ke gune ayat yang berhemah sket?? (anak2 buah aku tgk xelok..jgn bwk pengaruh yang xelok k..)

2. memang sume bende ko buat ko nak update bagi sume orang tahu ke?? (xkan nak g toilet pon nk bgthu..derr..xyah la camtu sangat...)

3. korang lebih dari menyemakkan home aku dengan iklan2 & advertisement2 yang aku xminat langsung..(paham2 la kalau orang xrespon..xyah la anta lagi...)

4. korang sbenarnye bukan "kawan" yang aku kenal pon..kadang2 nak tahu sape, kne la aku accept dlu..(skrang klu kawan blogger yang add aku xkisahla xkenal..as long as diorg aku kenal ade blog jgk..hehe..bukan korang la yang kne remove tu...hihi)

5. aku ade experience remove "orang tu" sebab de suke sangatla nak korek2 rahsia..isy..xsuke2..(yang lagi best die prasan kot aku remove die..lantak ko la..)

ok..yang ni sebab yang palingggg aku xsuke...


.....

.....

.....

6. aku remove sebab aku xnak sedih tengok die sbenarnye ade tapi xnak tegur aku...terase weyh..so baik remove dari aku rase camtu kan...(ni memang aku sedih sbenarnye nak remove..)

ermm..cukup2 la tu an..kang ade yang marah ngan aku...
ade plak yang cakap t.."macam la ko ni famous sangat..(derr..aku nye suke la..aku nye fb..yg penting aku nye blog..haha)

ok..klu korang remove frens kat fb sebab ape??


pssstt: aku sayang sume kawan2 aku...


8 BuDaK pUrpLE:

krole said...

kalo krole wak...mmm..x pnah g r remove hehehe~krole ok je..lanak p r dorank ngeee~by the way...alasan2 wak munasabah jgk..krole trfikir jgk ni~thanks for sharing wak

TS said...

krole: huhu....same2..hehe

Nazifa M.Zali said...

u remove i gak ke yunk?ahakss

TS said...

bulan: u belom lagi...
xlame lagi kot..haha..(sile la caye ek)

Hanis Azla said...

tak pernah lg remove sesiapa sbb masa nak approve tu mmg dah filter betul2 nak add ke tidak.. he.he..

Zura Tahir said...

hehe..xkesah pun kena remove ke x ieyla..sbb akak xbape sgt fb nie...hehehe..

TS said...

k.hanis: huhu..cmne nak filter klu org tu ltak bkn pix die..pastu private sume..nk thu sape kne la approve dlu..hehe

TS said...

k.zura: hehe... :)

.