^_^

Wednesday, January 5, 2011

.: sEbaB paLinG KukuH tuK daPat saKit KpaLe :.




ermm..dari tengahari tadi sakit kepale sampai la ke malam...
sikit lebih kurang macam gambar kat atas tu la..huhu
xdela selalu sangat aku kene sakit kepale ni...
tapi...kalau da kene ni..xyah cakap la..
aku rase nak angin je satu badan...
huhu..xpasal2 je kan..
tapi tu r...sume sebab sakit kepale ni...

setelah data dan analysis dibuat sepertimane aku penah belajar dalam kelas sem2 lepas..
cewahh..xpasal2..
ok..ni la sebab2 yang paling kukuh nape sakit kepale terjadi...

1. aku susah sket nak tido kalau bising2 ni..lampu kalau terbuka pon aku xleh tido
 (disebabkan semalam ade bunyi2 yang xptot..so aku xleh tido..dalam erti kate lain..xckup tido..)

2. sebab nak g kelas td ujan..maybe kene ujan tu..(bertambah sakit kepale ni..hehe)

3. banyak bende nak dipikir...assignment..presentation..midterm..(study xjugak ni..)

4. PALING KUKUH...
ape die??
korang rase??

KENE BEBEL DALAM KELAS
(ni la sebab yang aku rase paling kukuh..mau xpening kepale...masuk2 kelas kene bebel..
even duduk kat belakang pon aku xleh nak tahan kene bebel..arrgghhhh!!!!!!!!!!)

huhu..selesai dah analysis aku...
so..pasni kene berhati2 sket...hehe...
korang plak slalu kene sakit kepale sebab ape??


5 BuDaK pUrpLE:

farhan asyraf said...

haha. ok semua alasan tu boleh diterima. tambah tambah bila kena hujan kan. lagi la sakit kepala kita ni :D

Aizuddin Hanis said...

cian die..alah relex ah..dh nak abeskn blaja?..layankn aje?

.: iEyLa :. said...

farhan: thu xpe..kne bebel la paling xtahan..huhu

.: iEyLa :. said...

aizuddin: huhu..tu r..kang xlayan sian plak...

laskar rainbow said...

sabar tau dear.jangan tension2. tarik nafas. pastu jangan lupa rehat. jgn kusutkan kepala dengan masalah2 tu semua ^__^

.