^_^

Wednesday, January 5, 2011

.: bmydania 1st GA :.


lagi satu GA nk join..
yang ni kenape lak nk join ek???
yang ni plak sebab akak sayang saya sorang tu suh join...
yelah..saya join ni..
klu menang kite share adiah ek..hehe
sape??ermm..ni la akak tu..  Kak eMmE...
so..kena sayang saya lebih la pasni..hehe

ok..GA ni...
korang nk join klik banner bawah ni ek..
syarat2 sume kat situ...




antara 1 syarat tuk menang??
ni soklan nye..

nyatakan kenapa keluarga (suami & anak / ibubapa & adik beradik) sangat penting bagi anda?
sebabkan saya xkawen lagi..so..special tuk my mak ayah & adik beradik saya la ek...
ok..tadaaaa!!! 

"kenape mak ayah penting bagi saya...tanpa mereka...saya xmungkin dapat lihat dunia yang indah ni..tanpa penat lelah mereka jugak xmungkin saya berjaya seperti skrang....biar orang mengata saya tp bukan ibubapa saya.."

"adik beradik saya..mereka antara orang penting dalam hidup saya sebab xmungkin ade yang sanggup terime kite dalam ape jua keadaan selain dari adik beradik sendiri.."


nk tag:

wawa
ieda
syaheed
eyeme
tierah

ok..done..

1 BuDaK pUrpLE:

eMMe said...

oh dear, thanks so much, utk GA yg akak tag ini...moga ade luck utk anda...akak cuti ari ni,
sok (selasa) leh online blog balik, yahoooo!

.