^_^

Wednesday, December 22, 2010

.: tibE2 xJaDi Nk MaRaH :.


seminggu ni bile bukak belog je mesti nk marah..
korang tahu apsal??
tgk kat dashboard tu post2 diorg ni duk la cite benda yang wat aku nk marah...
ape hal nk marah??huhu...
mau nye aku xmarah...senang je diorang nk dpt BE..

lorh..pasal BE je pon..
BE tu..mau aku xmarah..hehehe..
ari ni blk2 rse nk marah bile assignment still xdpt bahan lg..
cam biase bukak blog mesti kne bukak nuffnang..
eh..cam pelik je...
ade BE BARU!!!!...



ni la BE baru tu..JIPABAN..
hehe..thanx cik nuffnang...suke2..
tibe2 ilang da marah..huhu...
korang slalu2 la jenguk ek blog ni...komen la pape yg patut..
suke ckp suke..xsuke ...ermm..suke2 kan la..haha...
k..chow..mlm ni de discussion...

thanx: pakcik Google

4 BuDaK pUrpLE:

Encik MamaT said...

hehe... ok la tu.. BE bersepah2... encik mamat ni baru je dapat satu... itu pun baru semalam.. haha

iEyLa said...

encik mamat: congrats jgk..ehe
mne de bersepah..sket jela..huhu

diana said...

tahniah..
eh..
akak pun ada iklan ni tapi tak jadi be pun..
kempen je rasanye..
huhu..jeles ni..

iEyLa said...

diana: ermm..iklan ni pon da lme ade..baru ari ni jd BE..
sabar ek kak..hehe

.