^_^

Saturday, December 18, 2010

.: KaLaU kOranG nK waTpE :.


erm..da xthu nk watpe camni la jdnye..
sorang kelaparan...sorang tgk tiket flight yang murah..
lg 2 org..ntah..xthu watpe kat blik tu..
eh..tertinggal plak..
lg sorang..g tgk bola..



bosan nye la duk kat bilik je rini...
semalam ok lg..g shopping2..biarla window shopping je..
ade gak la selai baju aku beli..haha
ari ni xthu da nk watpe..
nk g tgk bola..mlas nk trun g tgk tv..
dr pg td sejuk je duk dlm blik ni...ngntuk je mate ni rse...haha
assignment melambak2 ni..pdahal bru je seminggu start clas..
huhu..korang kalau bosan2 cam aku ni watpe slalu ek??
esok nk g majlis kenduri kawen..
of course ngn rumate2 aku yg kebosanan ni..suke2..hehe

: Google:

12 BuDaK pUrpLE:

Aizuddin Hanis said...

hahah~~ kte blogwalking smpai lebam..ok x?

iEyLa said...

aizuddin: erm..klu da lebam kang susah plak nk g old trafford plak...huhu

Aizuddin Hanis said...

hahah...xpe...boleh punyer...gagaga...

iEyLa said...

huhu..yelah..
ni nk g balut present nk bwk g kenduri esok..meh la tlong..huhu

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

feez kalau busan, singgah2 blog kawan2..hehe...same2 minat purple kan :)

thank u singgah my blog ye..

Aizuddin Hanis said...

wah...nak adiah gak?

iEyLa said...

faeez~hafizah: huhu..ok..gonna visit frenns' blogs..
aizuddin: nk adiah??tggu u kawen la..haha

Muhammad Saffuan said...

aku ada buat banyak aktiviti, tak yah nak minat satu2 benda saja... so kalau bosan pun tak kan bosan....

Aizuddin Hanis said...

hahhaa...lame lg lah..

iEyLa said...

saffuan: erm..skrang ni tggl aktvt bw jela ni..yg lain sume xleh..huhu
aizuddin: ermm..cepat2 la kawen..

☆aDihAys☆ said...

esok kne mkn nasi myk puas2..

Raji berkata said...

kalau aku bosan2 aku pergi bukak buku dan belajar..
kenyataan jahil semata2*

.