^_^

Tuesday, November 23, 2010

.: Patung bogel dijual secara terbuka di Perlis :.


PADANG BESAR - Mungkin hanya untuk tarikan, namun seorang peniaga tidak mempedulikan sensitiviti apabila dia dikesan menjual patung wanita separuh bogel secara terbuka di Pasar Sehari Wang Kelian di sini kelmarin.
Patung yang menampakkan buah dada wanita itu akan bergerak-gerak selepas dihidupkan dengan hanya menggunakan tenaga solar apabila coli patung itu ditanggalkan.





Menurut peniaga tersebut yang enggan dikenali, patung itu dijual pada harga RM10 sahaja dan permainan tersebut sesuai diletakkan di papan pemuka kenderaan untuk menghilangkan rasa mengantuk.
"Pelanggan yang berkunjung suka melihat patung ini apabila buah dadanya bergerak-gerak selepas colinya ditanggalkan.
"Dalam sehari lebih lima buah akan terjual. Patung ini sesuai diletakkan di dalam kereta dan kebanyakan pembeli adalah orang muda," katanya.

kosmo online

6 BuDaK pUrpLE:

azhar said...

ishk2....mcm nie pun bole ka

ciK mOt ©™ said...

perghhh...nak beli la satu...hahaha

..nOj.. said...

heheh kat mane ade jual patung ni. nak gak la. supaya tak ngantuk lam kete. huhuh

cik zaza said...

erk!boleh pulak..haish..
antara punca rogol berlaku skrg ni..huhu

Nazz@Purple said...

macam2..lelaki suke le tu..huhuhu

eMMe said...

jgn kata kat perlis, kat The mines pun byk,tapi tak tau lak ade yg leh gerak2 selalu tgk flipflop yg bentuk pasu bunga/ladybird/sincan goyang2 kepala...niiiiiiiiiiii!!!!!isk...dowangnye akal terlebih cerdik nak mencipta sumthing yg lain dari yg lain la katakannnn....

.