^_^

Wednesday, October 13, 2010

.: KaRaokEhOLiC :.

jalan2 tibe2 terjalan plak kat blog ni..
oppss..ade contest kot...hehe..



xde keje kn...so aku join la..
lgpon aku kire karok2 ni okla....nk kate sore sedap..
korang xthula..hahaha...
banner contest ni kat tepi tu...huhu
so this is it...
my pic yg dipertaruhkan..huhu....




ni lah gaye rocker jiwang...
aku minat gile kot lagu2 rock jiwang...so...
amacam???
ade style kn???huhu...
so..kite tggu!!!!hehe...

k r..syarat2nye..aku copy jela ek..
owner blog ni...FARAH LIYANA




Syarat-syarat penyertaan


1. Ada blog sendiri. Jangan guna orang lain punya pulak.
2. Jadi follower blog ini. Senang nak tau update nanti.
3. Buat entry pasal contest ni dengan tajuk KARAOKEHOLIC.
4. Letak banner contest dalam entry dan sidebar blog korang.
5. Letak 1 keping gambar korang berkaraoke.
6. Tag rakan blogger. Tak kisah berapa orang pun :)
7. Tinggalkan komen pada link ini. untuk saya update link participants :) 


sape aku nk tag ek??
sape2 yg terbace ni join jela ek...huhu...

0 BuDaK pUrpLE:

.