^_^

Saturday, October 16, 2010

.: Da sTaRt rsE nk pEngSaN :.

hUhu..lmE xupDate kn...
busy kot...
antara yg perlu aku buat???

assignment CF + assignment multimedia + assignment MB
tu je??? ade lg la...
report recreation + preparation presentation MB...

dah la nk final da...
mne aku nk kejar nk study....
tu la...ingt 5 perkara sebelum 5 perkara kn...
rse nk pengsan kot...
tp xpenah pengsan pon aku ni..hahaha
dgn duk dlm blik sorang2...
org lain siap leh blk lg??
uhhh....ape la dosa aku ni....

xpe..susah2 dlu.next aku blk lak...
ahhaa....so da nk final...busy gile2..
oppss..aku lpe la present tu aku x deliver lg..
korang yg berkenaan sory ek...
lmbat sket...cmni la life student...
haha...mcm student je yg busy kn??
huhu..yela..aku stop dlu la...
mission ari ni xtercapai lg..
k..chow..
see ya!!!!!



0 BuDaK pUrpLE:

.