^_^

Thursday, June 3, 2010

.: riNDu MasE LaLu :.




duk diam2 mlm ni...
bosan.dgr lagu..nk tgk cite malas..
dah duk sorg2 ni teringat plak mase dlu...
cewah..tbe2 jiwang...




huhu....bile nk hang out same2??
rindu nak gelak same2..gaduh same2...
zaman tu dah lame aku tinggal..
tp..rse cam baru semalam...
masing2 ade da keje,kawen,ade anak...
AKU??study xabis lg...
sayang nk tinggalkn zaman blajar ni...
aku ENJOY sangat2 kot zaman belajar ni...
ape korang terpikir klu aku ckp zaman skolah ni??
sure..mesti zaman2 kne marah,denda..tu mesti..huhu
lagi2 aku yg "BAIK" ni..(aku baik kot)..huhu..
ermm..sume setuju..huhu




SEKARANG??
bile da masuk zaman study kat "U" ni.
still aku xlupe member2 skolah sme2 dlu...
dorang la yg ajar aku cmne nk idup independent...
camne nk pilih mane "kawan" mne "lawan..."
xdela lawan..just xleh nk wat kawan sngt..hahaha
skrang pon sume da ade commitment masing2..
nk ajak hang out sme2 pon kne tggu sume free..
yela,klu xjmpe sume t xbest la..
xterkeluar sume cite time same2 kat skolah dlu...
rindu nye "MASA ITU"...
oppss...apsal la tbe2 sedih semacam plak ni...
xpe..ade mase, ade rezki hari tu mesti sampai gak...
hope sume enjoy macam time kite sme2 dlu...
huhu...i just want u t know that....
I REALLY APPRECIATE OUR FRIENDSHIP...



thanx KAWAN..thanx MEMBER..thanx FRIENDS...thanx to all of YOU...

p/s: cube korang layan lagu ni...
credit to all  my friends...LOVE ALL OF YOU!!!!!




0 BuDaK pUrpLE:

.